Eindeloos Braziliaans genieten voor
Cascara Rodizio

Dit is Paulo, vrolijke man he

De uitdaging

Dineren bij Cascara Rodizio staat voor een avond ontspannen en ongelimiteerd genieten. Met een nieuw concept op de markt was de vraag deze slim weg te zetten in combinatie met een unieke, eigen huisstijl. Als marketingpartner zijn we hier mee aan de slag gegaan.

Content

Het plan

‘’Zet onze Braziliaanse diner beleving op de markt’’. Een diner beleving met passadores, grillmasters, cocktails, een Fresh market én Churrasco grill. Dit klinkt als een compleet plaatje en moet wat ons betreft centraal komen te staan.

Hiermee zijn we aan de slag gegaan waarbij er als eerste is gewerkt aan een unieke, eigen huisstijl. Deze huisstijl is doorgevoerd in een sterke, aantrekkelijke en gebruiksvriendelijke website.

Naast de website is het concept van de Braziliaanse diner beleving doorgevoerd in de socials, nieuwsbrief en Google ads. Zo nemen we de gast mee in, en bereiden we de gast voor op een avond eindeloos genieten bij Cascara Rodizio.

Het resultaat

Een wekelijks, goed gevuld restaurant waarbij de gast precies weet wat hij kan verwachten. Als marketingpartner geven we wekelijks online een kijkje in de wereld van Cascara Rodizio.

Professionele social media feed

0

Gestegen gemiddelde sessieduur

0 %

Bezoekersgroei

0 %

Tevreden klant

0 %

Aan de slag met het
vermarkten van jouw concept?

Interessant?
Check meer Cases

02

Design & Development